Register
Login
Home
About Rayong PAO
Background
Vision Mission and Strategy
Powers and Duties / Roles
Administration Policy of the Chief Executive
Honest intent of the executive
No Gift Policy
โครงสร้าง อบจ.ระยอง
Structure Rayong PAO
Exclusive chart
Council House
Muang District
Klang District
Ban Khai
Ban Chang
Pluak Daeng
Wang Chan
Khao Chamao
Nikhom Phatthana
Government Directory
Internal number
Agencies
Office of the Chief Administrator of PAO
Division of PAO Council Affairs
Division of Finance
Division of Public Works
กองสาธารณสุข
Division of Planning and Budgeting
Division of Education Religious and Culture
Division of Natural resources and Environment
Division of Supplies and Property
Division of Personnel Administration
Internal Audit Unit
ศูนย์ส่งเสริมการมีส่วนร่วมของประชาชน
News Center
Establishing an information center
Responsible officer
service introduction
information section 7
S. 7(1)structure and organization management
S. 7(2) role Important
S. 7(3) Place of info center
S. 7(4) file list for rules/regulations
information section 9
S. 9(1) Diagnostic result / consideration
9(2) Strategic plan
S. 9(1) Plan for 3 years
S. 9(1) Plan for working
9(4) Manual for people
S. 9(1) Reference publications
9(6) concession/ agreement
9(7) Cabinet resolution
testMenu
Ordinance of finance
Status of finance
จัดซื้อจัดจ้างจากระบบ E-GP
Purchase
Special method
Tender for a contract for procurement procurement
Electronic bidding
Price examination
Agreed price
special case
Monthly procurement
Annual Procurement Action Plan Report
Report of work performance in accordance
Annual procurement plan
1.Procurement plan
2.General invitation
3.Selection
4.Specific
Bid winner
Report Meeting of Council
Report Meeting of working PAO
Report Meeting of tracking and result
Report Meeting
Laws and regulations
ITA
ITA2565
ITA 2566
Personal Data Protection Policy
People Services
Report fraud
Request
การรับฟังความคิดเห็นของประชาชน
E-Service
Contact US
Contact US
Webboard
Sitemap
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน ตุลาคม 2565
Categories: Monthly procurement
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน ตุลาคม 2565
4 November 2022
38087 Times
By: ไพรจิตรา มากมี |
Print
Share
สรุปผลการดำเนินการจัดซื้อจัดจ้างในรอบเดือน ตุลาคม 2565.pdf
Photo gallery
Read statistics
38087 Times
Monthly procurement Related article
Purchase
ประกาศผู้ชนะ ซื้อวัสดุสำนักงาน จำนวน ๖๑ รายการ
ประกาศผู้ชนะการเสนอราคาซื้อวัสดุยานพาหนะ จำนวน 5 รายการ
ประกาศ เผยแพร่แผนการจัดซื้อจัดจ้าง ประจำปีงบประมาณ พ.ศ.2567 โครงการปรับปรุงต่อเติมอาคารบริเวณเจดีย์กลางน้ำ (ฝั่งท่าบรรทุก)
ประกาศ เผยแพร่แผนการจัดซื้อจัดจ้าง ประจำปีงบประมาณ พ.ศ.2567 โครงการก่อสร้างสะพานคอนกรีตเสริมเหล็กข้ามคลองทับมา หมู่ที่ 1 ตำบลทับมา มีความคาบเกี่ยวต่อเนื่องกับ หมู่ที่ 3 ตำบลเนินพระ อำเภอเมืองระยอง จังหวัดระยอง
ประกาศ เผยแพร่แผนการจัดซื้อจัดจ้าง ประจำปีงบประมาณ พ.ศ. 2567 โครงการเพิ่มประสิทธิภาพอาคารคัดแยกขยะมูลฝอยรวมแบบครบวงจร จังหวัดระยอง
Website Search
Event calendar
Visitors Online
Online
87 User
Today
3,218 User
All visitor
5,910,883 User
Visitors statistics